szupermanci

Anna Margit, azaz Szupermanci frappáns történetei, amit spontán alkot azáltal, hogy beletanul az Életbe. Egy kisgyerek huncutságai szülői szemmel.

Friss topikok

Archívum

Kozmetikus - cancelled

2008.08.05. 20:19 | kobudka | Szólj hozzá!

Hetek óta készültem kozmetikushoz, csak lévén nincs segítségem, nehezen kivitelezhető mostanában. Viszont a babysitter-keresés eddigi eredménye, hogy Kata már másodszor vigyázott ma Mancira. Bár igaz, távol még nem voltam tőlük, de gondoltam, semmi gond nem lehet, hiszen Manci sikongatott, mikor meglátta Katát. Repült is át a kezemből Őhozzá.

Csodálatos, gondoltam, "szia szívem, megy Anya kozmetikushoz"-mondattal távoztam otthonról. 20 perc múlva megérkeztem szépítésem helyszínére, éppen kifújtam magam, amikor csörgött telefonom. Kata próbálta túlkiabálni Mancim üvöltését a telefonban, mivel az én kicsi lányom hisztérius rohamot kapott, miután kitettem otthonról a lábamról, s ilyenkor... igazat megvallva, még Anya sem nagyon tud megoldást arra, hogy lenyugodjon. Sok türelem, s végső esetben egy kis cici segít...csakhogy én 20 perc távolságban voltam.

Nagyjából 10 perc alatt voltam otthon, amikor az én kis malacom teljes ájultságban, csatakos hajjal, nagyon-nagyon hüppögve kapaszkodott a babysitter nyakába.

A szívem szakadt meg, annyira kétségbeesett Mancika, hogy anyája  elment kozmetikushoz. Azt hiszem, ideje elmagyaráznom, hogy mitől is marad szép és üde ember lányának arca... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szupermanci.blog.hu/api/trackback/id/tr63602434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása